Сервісна служба:

головна наша задача і мета - безперебійна робота обладнання

Сервісна служба Astrium – це, перш за все, команда високопрофесійних фахівців.


Переваги нашої команди:

  • навчання та стажування на підприємствах виробника;
  • швидкий доступ до оригінальних запчастин і документації;
  • володіння останніми оновленнями програмного забезпечення, які регулярно проводить виробник.


Робота служби організована таким чином, що до 99% ремонтів ми проводимо на місцях, причому переважно в день приїзду. Грамотний збір анамнезу щодо несправності приладу дозволяє зрозуміти суть поламки і взяти із собою всі необхідні запчастини та вузли.

Наша робота організована так,  що у замовників немає потреби доставляти апаратуру до сервісного центру або затягувати час ремонту на декілька днів і навіть тижнів. Таким чином, не збільшується вартість послуг з огляду на транспортні та інші витрати. Ми робимо все, щоб виконати ремонтні роботи в мінімально короткий термін і заощаджувати кошти організації-замовника, щоб клієнти не втрачали їх від простою обладнання.


Наш принцип — забезпечення безперебійної роботи апаратури

Наявність складів компанії в Нідерландах гарантує швидку доставку необхідних деталей, вузлів, агрегатів протягом як гарантійного, так і пост-гарантійного обслуговування. Оновлення програмного забезпечення проводиться на всіх офіційно придбаних апаратах, незалежно від терміну купівлі.

Компанія декларує підтримку свого обладнання  протягом 10 років, проте на практиці термін значно більший. Це дуже важливо для наших клієнтів, особливо коли йдеться про обладнання Secondlife. Ми завжди знаходимо можливість підтримувати прилади навіть до їх списання, що має велике значення для багатьох закладів, які  змушені експлуатувати апаратуру і 15, і  20 років.

Обладнання Canon Medical Systems настільки надійне, що його можна використовувати десятки років без серйозних капітальних вкладень. Єдине обмеження за строками експлуатації — моральне старіння.

Пропонуємо два види висококваліфікованого сервісу, що суттєво відрізняється від дуже поширеного "псевдосервісу", який зводиться, по суті, до чищення приладів.


Перший вид — це одноразове недороге обслуговування, яке передбачає повний комплекс сервісних робіт і налаштування згідно з рекомендаціями виробника.


Другий вид — це системна підтримка працездатності обладнання. Крім сервісу, включає необмежену кількість виїздів для діагностики, а також виїзди на ремонт при необхідності. Тобто у вартість входить весь комплекс робот за винятком вартості запчастин.


Останнім часом другий варіант набуває все більшої популярності в Україні. Наші замовники розуміють, що платять за гарантію безперебійної роботи обладнання. А це критично важливо, тому що навіть нетривале призупинення дії апаратури — це втрата пацієнтів (які підуть до іншої клініки) і, як наслідок, фінансові збитки. Отже, ми пропонуємо європейський підхід — якісний справжній (!) сервіс.


Важливо. Ціни на обслуговування в Astrium, офіціальному дистриб’юторі Canon Medical Systems, завжди фіксовані. Співробітництво з нами зрозуміле і прозоре.

Сервісні пакети (умови / типи контрактів)

01

БАЗОВИЙ

Базова база обслуговування. Базова база обслуговування. Базова база обслуговування. Базова база обслуговування. Базова база обслуговування.

02

ПОКРАЩЕНИЙ

Покращена база обслуговування. Покращена база обслуговування. Покращена база обслуговування. Покращена база обслуговування.

03

ПРЕМІУМ

Преміум база обслуговування. Преміум база обслуговування. Преміум база обслуговування. Преміум база обслуговування. Преміум база обслуговування.

Сервісне обслуговування комп'ютерних томографов

Сервісне обслуговування магнітно-резонансних томографов

Сервісне обслуговування систем ультразвукової діагностики

Сервісне обслуговування робочих станцій Vitrea

Сервісне обслуговування ангіографічних систем та рентгенів

Наші спеціалісти

>500

Задоволених клієнтів

>300

Одиниць обладнання

>100

Сервісів в рік

10

Років досвіду

Відгуки наших клієнтів

ПІДПИШИСЬ

Приєднуйтесь до нас!

 

Та завжди будьте в курсі останніх новин!

Field is required Incorrect email
You have successfully subscribed to the newsletter
You were not subscribed. Please try again
You are already subscribed to this newsletter